Pages

Welcome !

Καλωσορίσατε στο Hotel Blog Info που έχει σχέση με το τουρισμό και την ξενοδοχία. Ο χώρος αυτός συγκεντρώνει τις λογοτεχνικές εντυπώσεις του γράφοντος, φωτογραφίες από το φιλικό και φυσικό περιβάλλον, στοιχεία από τον αρχαίο και το νέο πολιτισμό, την μαγειρική και ό,τι άλλο αξίζει να προβληθεί. Τα ασήμαντα και τα σημαντικά περιλαμβάνουν links γενικού ενδιαφέροντος και ακολουθούν ενότητες με άλλα πολύ χρήσιμα links. Στο που πάμε και με ποιόν οι ετικέττες οδηγούν στους χώρους που εμπιστεύομαι για να εντυπώσουν ψήγματα εμπειριών καθώς και σε τόπους και μέρη της Ελλάδος όπου διακριθέντες στο γραπτό λόγο είδαν την Ελλάδα με διαφορετικό μάτι. Επισκεφτείτε και τα:
> http://roumeliotisxristos.blogspot.gr (Ποίηση)
> http://negropontedream.blogspot.com (Negroponte Eretria 5*)
> http://nestorionhotel.blogspot.gr (new)
> http://ekdromi-diamoni.blogspot.com (Eκδρομές Εύβοια)
> http://educationhotel.blogspot.com (Eκπαίδευση)
> http://hotelexperienceinfo.blogspot.gr (Hotel Εxperience)
> http://novusidea.blogspot.com (Marketing)
> http://kalokeri.blogspot.gr (Excursions)
> http://goldenmarathon.blogspot.com (Golden Coast)
> http://taxideftisbook.blogspot.com (Βιβλίο)
Επικοινωνία: novus.sales@gmail.com (e-mail)
Κιν. : +30 6973 021 194

Pisa Forum: Αλλάζει το προφίλ των τουριστών

(Αναδημοσίευση από Hotel week 70)

Ολο και περισσότεροι άνθρωποι πλέον είναι «πλούσιοι» οικονομικά και «φτωχοί» σε ελεύθερο χρόνο. Διαθέτουν λιγότερο χρόνο για ταξίδια αναψυχής αλλά θέλουν να διασφαλίσουν ότι τα ταξίδια τους αποτελούν αξέχαστες εμπειρίες.
Αυτό ήταν το συμπέρασμα του Pisa Forum, που οργανώθηκε από την IPK International με τη χορηγία της ITB Berlin. Ανάμεσα στα διάφορα θέματα και τις τάσεις που καταγράφηκαν κατά τη διάρκεια του Forum, οι ειδικοί ανέφεραν ότι το πιο συχνό φαινόμενο που παρατηρούν είναι η αλλαγή του προφίλ των τουριστών. Και αυτό είναι εμφανές σε όλες τις περιοχές που αποτελούν πηγές του τουρισμού - από την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική και την Ασία και τον Ειρηνικό.
Ενώ οι σημερινοί καταναλωτές ζητούν όλο και περισσότερο καλύτερης ποιότητας τουριστικά προϊόντα, το παράδοξο είναι ότι η πλειοψηφία ακόμα ψάχνει για «προσφορές». Η τιμή ξεκάθαρα παραμένει το κλειδί.
Οι τουρίστες αναψυχής, οι οποίοι αποτελούνται από περισσότερους άγαμους, γυναίκες, ανθρώπους τρίτης ηλικίας που ταξιδεύουν με τα εγγόνια τους και πολυμελείς οικογένειες (αποτελούμενες από μέλη διαφορετικών γενεών), ενδιαφέρονται λιγότερο για το ποιον προορισμό θα επισκεφθούν, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει η τάση να είναι λιγότερο πιστοί σε προορισμούς από ό,τι στο παρελθόν.
Η αυξημένη επιθυμία για υγιεινή ζωή και η ανάγκη για απόδραση από υψηλής πίεσης εργασιακά περιβάλλοντα, έχει ανεβάσει τη ζήτηση για νέα προϊόντα όπως τουρισμό υγείας - σπα, εξωτερικών δραστηριοτήτων, κρουαζιέρες, εκπαιδευτικά ταξίδια, κ.λπ.
Σε αυτή την εποχή των περιβαλλοντικών αλλαγών και της όλο και αυξανόμενης ανάγκης να είμαστε περισσότερο «πράσινοι», η αυθεντικότητα παίζει επίσης μεγάλο ρόλο τους τουρίστες παρά ποτέ. Θέλουν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους ντόπιους και περισσότερη συναισθηματική και πολιτιστική σύνδεση με τους ανθρώπους και τις κοινωνίες που επισκέπτονται.
Λιγότεροι ταξιδιώτες είναι προετοιμασμένοι να πιστέψουν στις «δημοσιοσχεσίτικες» αναφορές που γράφουν οι επαγγελματίες για έναν προορισμό και λόγω της εξάπλωσης της τεχνολογίας, δεν τους χρειάζονται πια. Μόνο το 38% των Αμερικανών ταξιδιωτών διαβάζουν πλέον ταξιδιωτικά κείμενα, ένας στους τρεις διαβάζει κείμενα για προορισμούς και δύο στους τρεις για ξενοδοχεία.
Η ανάπτυξη των ευρυζωνικών δικτύων και των κινητών συσκευών επίσης διευκολύνει τους ταξιδιώτες να μοιράζονται τις εμπειρίες τους σχετικά με προορισμούς και υπηρεσίες με άλλους χρήστες του διαδικτύου.
Επιπλέον, οι καταναλωτές τώρα θέλουν να ελέγχουν περισσότερο την οργάνωση του ταξιδιού τους, ειδικά όταν ταξιδεύουν για αναψυχή, και η τεχνολογία τους παρέχει τα μέσα για να αναλάβουν τον έλεγχο και να σχεδιάσουν μόνοι τους το ταξίδι τους. Αυτή η τάση είναι ακόμα πιο εμφανής στην Κίνα, όπου οι νεαροί και μορφωμένοι Kινέζοι ζητούν περισσότερη ευελιξία αντί για έτοιμα οργανωμένα πακέτα διακοπών.
30/1/2007

No comments:

FIND A JOB IN CAREER JET