Pages

Διάλειμα καφέ με ραβανί ευχάριστες στιγμές

Η φιλοξενία είναι μια συμπεριφορά που ο Έλληνας εκφράζει με κάθε ευκαιρία, όπου βρίσκεται και με ό,τι τρόπο διαθέτει. Στα ξενοδοχεία παραδείγματος χάριν ο ξενοδόχος ή οι υπάλληλοι που έχουν άμεση επαφή με την πελατεία συμβαίνει συχνά να έχουν κάτι σπιτικό για να φιλέψουν τους πελάτες ή γνωστούς των, όπως γλυκό, τοπικό ποτό, ξηρούς καρπούς... Οι πελάτες τότε μαζί με τους ανθρώπους του ξενοδοχείου μοιράζονται ανθρώπινες στιγμές, γεμάτες, καλοσύνη, ευχαρίστηση, χαμόγελα, ανταλλαγή πληροφοριών, χαιρετισμών και σε λίγο βάθος χρόνου στοιχείων επικοινωνίας σήμερα μάλιστα που αυτά είναι τόσο διαδεδομένα και απλόχερα δοσμένα...
Η περίπτωση της Βάσως και της Μαριέττας και οι ευχάριστες απρόσμενες στιγμές που δημιουργήθηκαν από την προσφορά του γευστικότατου "γιαννιώτικου" ραβανί κατά την διάρκεια διαλείματος, από την εργασία τους, στον εποχούμενο, υπογράφοντα, του κλιμακοστασίου του ξενοδοχείου Hellas είναι μια κάλλιστη απόδειξη για πως νιώθει και πως μεταδίδει την ελληνική φιλοξενία ο Έλληνας. Έχουμε πολλούς λόγους να αισθανόμαστε περήφανοι, ότι και στην παραμικρή γωνιά της Ελλάδος τουριστική η μη, το στοιχείο αυτό εξακολουθεί να είναι μια πολύ δυνατή προστιθέμενη αξία στην οικονομία κάθε επιχείρησης και γενικά της χώρας.
Στο Χοτέλ Hellas σαν πήγα μια φορά
Υποδοχή, μπαρ, παντού ατμόσφαιρα φιλικιά
Είδα επίσης και δωμάτια εντυπωσιακά...
Η Βάσω η Μοίρα και η Μαριέττα φροντίζουνε γιαυτά.
Όλη μέρα καθαρίζουν πατώματα τζάμια και σκαλιά
Και όποιον συναντούν τον χαιρετούν χαμο-γελαστά
Και σαν μην έφταναν αυτά προσφέρουν και γλυκά!
Ραβανί Γιαννιώτικο εξαιρετικό, Δέλεαρ πραγματικό!
Έτσι το Χοτέλ Hellas δεν θα ξεχάσω,
Το ραβανί της Βάσως θέλω να ξαναδοκιμάσω!
Χρήστος Ρουμελιώτης / Ευχάριστες στιγμές / Αθήνα, 2/6/2013

No comments:

Post a Comment