Η περίπτωση της Βάσως και της Μαριέττας και οι ευχάριστες απρόσμενες στιγμές που δημιουργήθηκαν από την προσφορά του γευστικότατου "γιαννιώτικου" ραβανί κατά την διάρκεια διαλείματος, από την εργασία τους, στον εποχούμενο, υπογράφοντα, του κλιμακοστασίου του ξενοδοχείου Hellas είναι μια κάλλιστη απόδειξη για πως νιώθει και πως μεταδίδει την ελληνική φιλοξενία ο Έλληνας. Έχουμε πολλούς λόγους να αισθανόμαστε περήφανοι, ότι και στην παραμικρή γωνιά της Ελλάδος τουριστική η μη, το στοιχείο αυτό εξακολουθεί να είναι μια πολύ δυνατή προστιθέμενη αξία στην οικονομία κάθε επιχείρησης και γενικά της χώρας.
Στο Χοτέλ Hellas σαν πήγα μια φορά
Υποδοχή, μπαρ, παντού ατμόσφαιρα φιλικιά
Είδα επίσης και δωμάτια εντυπωσιακά...
Η Βάσω η Μοίρα και η Μαριέττα φροντίζουνε γιαυτά.
Όλη μέρα καθαρίζουν πατώματα τζάμια και σκαλιά
Και όποιον συναντούν τον χαιρετούν χαμο-γελαστά
Και σαν μην έφταναν αυτά προσφέρουν και γλυκά!
Ραβανί Γιαννιώτικο εξαιρετικό, Δέλεαρ πραγματικό!
Έτσι το Χοτέλ Hellas δεν θα ξεχάσω,
Το ραβανί της Βάσως θέλω να ξαναδοκιμάσω!
Χρήστος Ρουμελιώτης / Ευχάριστες στιγμές / Αθήνα, 2/6/2013
No comments:
Post a Comment